In cazul in care aroma, simtul, mirosul sau performanta este unul dintre punctele forte ale produsului tau, atunci exploateaza-l. Le poti povesti oamenilor toata ziua cat de gustos sau practic este produsul tau sau le poti oferi o mostra, o degustare, un test gratuit.

Sampling – fie in hypermarket-uri, supermarket-uri, magazine de cartier, la un targ comercial, baruri sau la o alta adunare de potentiali cumparatori, samplingul este o metoda ieftina si eficienta de promovare. Aceasta metoda de comunicare este folosita in special in cazul lansarilor de produse si face parte din campania globala de marketing.

Sampleri (promoteri)

Calitatea personalului angrenat in proiectul Dvs. este foarte importanta. Astfel aspectul, pregatirea (training-ul), uniforma, trebuie tratate cu atentie. Daca una din acestea nu este in regula, poate dauna campaniei de marketing si implicit companiei beneficiare. Allure Events va recomanda realizarea unui training in prealabil pentru familiarizarea promoterilor cu produsele/serviciile promovate. Agentia hostess care se ocupa de recrutarea personalului pentru promotii are in vedere studenti cu varste cuprinse intre 18-24 ani, angajati de obicei part-time.

Cat costa serviciul de sampling?

In functie de numarul personalului implicat in proiect, durata de desfasurare, numarul de locatii, vestimentatie, training-uri, costul promoterilor poate varia. In general agentiile de hostess furnizeaza personal pentru activitatea de sampling, iar tarifele variaza intre 2.30 € – 4,5 €/ora, depinzand de complexitatea proiectului.

Pozitionarea standului

Unii clienti opteaza pentru plasarea standului la intrarea magazinului, insa sfatul Allure Events este de a pozitiona un stand  in dreptul raftului unde se gaseste produsul promovat si unul in afara caselor de marcat, pentru a prezenta bonul si a castiga premiul. Ganditi-va ca unor clienti chiar daca li se pare atragatoare oferta, nu se vor obosi sa identifice raftul respectivului produs.

In urmatorul articol veti gasi informatii despre Training si Raportare, Profilul personalului de sampling si Tips & Tricks.